Chápeme, že se při nákupu oblečení online nemusíte vždy trefit při výběru stylu, barvy, nebo velikosti.
Proto Vám rádi pomůžeme s výměnou zboží za správný druh, barvu, nebo velikost. Špatně vybrané zboží ve stavu NOVÉ, NEPOUŽÍVANÉ a pokud možno se všemi originánímí visačkami doneste/pošlete do obchdou v Panské7, s požadavkem za co zboží vyměnit a my výměnu ihned vyřídíme... náklady na poslání nového/správného kusu zpět k Vám po ČR neseme my :-)
Kam poslat/donést nevyhovující zboží?
obchod Panská-Carhartt
Panská 890/7
Praha 1
110 00
mobil: +420 733 710 397
telefon: (+420) 224 267 486
Pokud ani výměna za správný kus nepomůže, máte právo v souladu se zákonem č. 367/2000 odstoupit od smlouvy do 14 kalendářních dnů od převzetí zboží při nákupu zboží přes náš eshop.
O odstoupení od smlouvy je zákazník povinnen informovat prodejce na email vraceni@cartoon.cz, v zákonné lhůtě zboží odeslat s nákupním dokladem na adresu:
obchod Panská-Carhartt
Panská 890/7
Praha 1
110 00
mobil: +420 733 710 397
telefon: (+420) 224 267 486
Zásilku doporučujeme poslat přes Zásilkovnu, nebo nějakého jiného kurýra, s vracením a nedoručením zásilek z České pošty máme v tomto místě bohužel bohaté zkušenosti... - za případnou ztrátu či chybné doručení vracené zásilky neneseme odpovědnost, za dopravu zboží zpět je zodpovědný zákazník!
V žádném případě NEPOSÍLEJTE zásilky zpět “na dobírku”, tyto zásilky nebudou převzaty a vrátí se vám zpět...
!!! NEZASÍLEJTE žádné zásilky na fakturační adresu firmy uvedenou na faktuře. Tato adresa slouží pouze pro fakturaci, zásilky zde nebudou přebírány a budou vráceny odesílateli !!!
Rozhodne-li se zákazník zboží vrátit, musí vrátit zboží řádně složené, nepoužité, nepoškozené, s původně připevněnými originálními visačkami, v případném originálním neporušeném obalu a s kompletním obsahem (s návodem, záručním listem a kompletním příslušenstvím pokud byly tyto věci součástí dodávky).
Pokud bude zboží používané, nebo nekompletní, bez visaček, vyprané a podobně, NEBUDE zákazníkovi vrácena plná kupní cena zboží, ale bude stržena adekvátní část podle stavu výrobku, a případných nákladů na uvedení výrobku do bezvadného stavu.
Pokud zákazník přinese zboží na vrácení nesložené, zmačkané - v tomto případě bude od pořizovací ceny stržená částka na vyčštění a vyžehlení produktu min 100kč. V případě, že bude zboží vráceno poškozené, znečištěné a viditelně používané, může se stržená částka rovnat i pořizovací ceně zboží. V tomto případě bude zboží na náklady zákazníka posláno zpět na kontaktní adresu a zůstává jeho majetkem.
V případě, že zákazník vrací část zboží z objednávky nad hodnotu (např. 2000kč) při které má nárok na zaslání zboží zdarma /nebyla mu fakturována doprava/ a při akceptování vráceného zboží by původní redukovaná objednávka kleska pod tuto částku, může být zákazníkovi stržena částka za dopravu z ceny vraceného zboží dle aktuálního ceníku.
Peníze vracíme bankovním převodem (v případě platby kartou na tuto kartu), proto je nutné do emailu k vrácení zboží uvést pečlivě číslo účtu na který chcete peníze vrátit.
V případě jakýchkoli nejasností se na nás neváhejte obrátit na emailu info@cartoon.cz