reklamační řád

  • Reklamační řád

 

V našem obchodě poskytujeme záruku na veškeré zboží dle zákona 24 měsíců. 

Pro uplatnění běžné reklamace zboží zakoupeného v našem eshopu, je nutné pouze doručit zboží na prodejnu v Panské 7 s přiloženým nákupním dokladem a popisem závady (nezapomeňte zde také uvést Váš kontakt). Zboží řádně zabalte, aby nebylo při přepravě poškozeno a odešlete jej na adresu : obchod, Panská 7/890, Praha 1, 110 00. Zásilku s reklamací doporučujeme podle hodnoty zásilky pojistit, nebo poslat aspoň DOPORUČENĚ. Za případnou ztrátu či poškození při přepravě na cestě k nám neručíme. Po obdržení bude reklamace bez zbytečných odkladů odborně posouzena a vyřízena v maximální lhůtě 30 dnů.

V případě, že bude závada shledána odstranitelnou, bude v nejkratší možné lhůtě (nejdéle do 30ti dnů) odstraněna, pokud bude vada shledána neodstranitelnou, neopravitelnou, ale nebude bránit v přádném užívání výrobku máte nárok na přiměřenou slevu z kupní ceny výrobku, nebo Vám bude zboží vyměněno za nové, bezvadné, případně Vám bude vrácena pořizovací cena zboží - toto rozhodnutí je jen na Vás. budeme se snažit Vám při jakékoliv reklamaci vyjít vstříc a co nejlépe ji vyřídit.

Reklamace se snažíme vyřizovat v co nejkratší lhůtě. Vyřízení reklamace může trvat maximálně 30 dnů, v případě dohody je možné lhůtu se souhlasem zákazníka prodloužit - ale pouze ve složitějších případech.

Vyjímkou jsou vybrané a označené výrobky s prodlouženou zárukou např od firmy EASTPAK, kde je poskytována VÝROBCEM na většinu výrobků prodloužená záruka - 30 let - viz níže. Po uplynutí lhůty zákonné záruky 24 měsíců je potřeba záruku uplatňovat pouze u výrobce a pouze přes jeho systém vyřizování reklamací popsaný na http://www.eastpak.com/eu-en/warranty/ kde jsou také příslušné formuláře ke stažení. S reklamací Vám v případě jazykové bariéry nebo jiných komplikací také rádi poradí zaměstnanci našich prodejny obchod Panska 7, kteří Vám pomůžou s vyřízením reklamace EASTPAK - pomůžou vyřídit nezbytné dokumenty, a dají Vám nezbytné kontakty. Veškeré náklady spojené s vyřízením této nadstandartní záruky si však hradí sám zákazník (většinou se jedná o náklady na dopravu a pojištění při poslání do zahraničního reklamačního centra centra).
Naše firma NENESE ŽÁDNOU ODPOVĚDNOST ZA VYŘÍZENÍ A VÝSLEDEK reklamačního řízení s firmou Eastpak týkající se rozšířené záruky která je poskytnuta výrobcem!

Dvouletá (24 měcíční) záruční lhůta se vztahuje na:

Výrobní vady, vady materálu a jeho zpracování. To znamená, že se vztahuje např. na prasklé přezky, rozbité zipy /nikoli na zipy přetěžované, mechanicky poškozené nebo poškozené zákazníkem), vady ve tkaní materiálu, barevné rozdíly na jednotlivých částech výrobku,  prasklé/rozpárané švy, prasklé přezky, patenty a podobné defekty. Prodáváme velmi kvalitní výrobky a máme velmi pečlivou výstupní kontrolu v továrnách i skladech, ale může se stát že se některá z vad nebo jim podobná na výrobku vyskytne...
Většinu reklamací konzultujeme s oddělením kvality výrobce, případně reklamaci vyřizuje výrobce přímo aby byl azajištěna co největší objektivita.

Záruka se nevztahuje na:

Bežné opotřebení (například prodření materiálu kalhot mezi nohama, ošlapání podrážek, vyšisování barvy používáním výrobku, vyšisování sluncem, ušpinění). 

Záruka se nevztahuje na vady způsobené nesprávným použitím výrobku.

Záruka se nevztahuje na úmysné ani neůmyslné poškození výrobku - např. proříznutí, poškrábání, obarvení, odbarvení, roztržení, propálení, poleptání kyselinou nebo žiravinou /třeba Savo nebo jiný odbarvovací, čistící prostředek/, proříznutí podrážky, prodření stélky na patě způsobené většinou nesprávným výběrem typu či velikosti obuvi atd...

Záruka se také nevztahuje na vady způsobené zanedbáním doporučené údržby, nebo jejím špatným provedením. Na každém výrobku je již z výroby bílý štítek na kterém jsou uvedeny mezinárodními piktogramy způsoby doporučené údržby výrobku. Při jejich nedodržení může dojít také k poškození na které se záruka nevztahuje.

Doporučená údržba výrobků:

  • Textil prát na 40st. pokud není na originálním štítku uvedeno jinak
  • Nebělit, nečistit chemicky pokud to není na originálním štítku doporučeno 
  • Barevný textil prát odděleně, v kvalitních pracích prostředcích na barevný, nebo černý textil - prodloužíte tím barevnost výrobků
  • Kalhoty je nutné prát naruby!!!, se zapnutým zipem, vyvarujete se tak poškození při praní a ždímání - vznikají tím na materálu světlejší odřené pruhy. Denim v úpravě  “rigid” nebo “rinsed” většinou při prvních praních barví, je proto nutné tyto kalhoty prát odděleně! Tmavý denim může bajímečně obarvit i světlou obuv které s e lícovou stranou dotýká (obzvlášt k tomu může dojít ve vlhkých, deštivých podmínkách)
  • Textil neprat v příliš naplněné pračce aby měl volný pohyb. Pokud je pračka přeplněna, můžou se výrobky poškodit dlouhodobým třením třeba o dveře či těsnění pračky. Volný pohyb je také důležitý pro to, aby se prací prostředek řádně a rovnoměrně rozpustil a neulpíval po celou dobu praní v záhybech látky, mohl by jí během praní vybělit.
  • Všechny výrobky žehlit naruby, vyhýbat se potisku či výšivce
  • Obuv často měňte a dbejte na to, aby stačila mezi používáním vyschnout
  • Velikost obuvi volíme takovou, aby byla noha v botě pevně fixovaná a nedocházelo k prodření výstelky na patě a neůměrnému zatížení obuvi a následnému poškození
  • Nevhodně zvolený druh, barva či velikost  nemohou být důvodem k reklamaci

Dbejte na dodržování obrázkových symbolů doporučené údržby vyobrazených na každém výrobku !!! Zabráníte tím poškození výrobku nesprávou údržnou a prodloužíte jeho trvanlivost

 

sušit v rozložené polože, neždímat, nevěšet:

 
 
Napište nám

souhlasím s GDPR pravidly
Provozováno na Provozováno na systému NetShops
V obchodě v Panské 7 je otevřena pouze výdejna objednávek uskutečněných distančním způsobem - po eshopu, telefonu nebo mailem. Vyzvednutí je možné ve všední dny od 10 do 17h X